L'AMORE HAIR REPAIRING SERUM 100ML ל'מורי סרום לשיקום השיער 100 מ"ל


70 
  • מותג: L'AMORE
  • משלוח: 
  • מדיניות החזרה: זכות הצרכן לביטול עסקת מכר מרחוק בהתאם ובכפוף להוראות סעיף 17ג (ג) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א 1981 (להלן: "החוק") הנה מיום עשיית העסקה ועד ארבע עשרה מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך אישור הזמנה לפי המאוחר מביניהם באריזה המקורית שטרם נפתחה ובצירוף קבלה מקורית. דמי ביטול בגין ביטול עסקה ע"פ סעיף 14 ה(ב)(1) לחוק יעמדו על סך 5% ממחיר הנכס כהגדרתו בחוק או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. החזר כספי: אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה (למשל, תשלומים בכרטיסי אשראי יזוכו לכרטיס המקורי באמצעותו שילמתם). סירוב לחתום על הזמנת עבודה לפאה, מבטל את ההזמנה ותשלום אשר שולם עבור המוצר יוחזר (כפי ששולם). מוצרים אשר נעשו בעבודת יד ו/או לפי מידות ו/או בקשות מיוחדות, לא ניתן להחזיר (כגון: כל סוגי הפאות ותוספות קוקו)! לצורך מימוש זכות לביטול עסקה על פי הוראות החוק יש למסור הודעת ביטול באחת הדרכים הבאות: 1 במשלוח דואר אלקטרוני לכתובת: africanstyle2016@gmail.com 2 במשלוח הודעת ווצאפ לטלפון 054-9451324 3 בדואר רשום לכתובת העסק רח' הרברט סמואל 31 חדרה 3836297.

קרא עוד


L'AMORE

Hair Repairing Serum

סרום לשיקום השיער

סרום לשיקום השיער של ל'מור הינו סרום חדשני המבוסס על תערובת שמנים וסיליקונים מיוחדים שמעניקים לחות והגנה לשיערה. סרום ל'מור מוסיף לשיער גמישות, תורם רבות למניעת פיצול קצוות, מעניק ברק, משקם שיער פגום, הופך את השיער לרך ונעים למגע ותורם רבות להגנה מפני נקי השמש.

אופן השימוש: לטפטף מספר טיפות על כפות הידיים ולמרוח על שיער לח או יבש ובמיוחד בקצוות. 

אזהרה: אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד מהמרכיבים, יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. יש להימנע ממגע עם העיניים ובמקרה של מגע כזה יש לשטוף היטב במים. להרחיק מילדים. יש לאחסן במקום קריר ויבש.

רכיבים: ציקלופן-טסילוקסן (ו) דימתיקונול, ציקלופנטסילוקסן, פניל טרימתיקון, דימתיקון, ניחוח, חמאת Butyrosper-mum Parkii (שיאה), שמן זרעי Plukenetia Volubilis (ו) Tocopherol, Argania Helosa Kernel Annu, Sehenus Spinedian Kernel Oilnu, שמן זרעי Linum usitatissimum (זרעי פשתן), שמן Persea Gratissima (אבוקדו), Tocopheryl Acetate.

כתב ויתור: בעוד "אפריקן סטייל" שואפת להבטיח את הדיוק של תמונות המוצרים והמידע שלה, ייתכן ששינויי ייצור מסוימים באריזה ו/או במרכיבים ממתינים לעדכון באתר שלנו. למרות שהפריטים עשויים להישלח מדי פעם עם אריזה חלופית, טריות תמיד מובטחת. אנו ממליצים לקרוא את התוויות, האזהרות וההנחיות של כל המוצרים לפני השימוש ולא להסתמך רק על המידע המסופק על ידי "אפריקן סטייל".